Кошик
619 відгуків
+380 (97) 125-90-90
+380 (50) 463-12-76
Модульне обладнання,комплектуючі для електро-проводки
Кошик

Поширені питання

  • Актуальна ціна на сайті?

    Ми підтримуємо ціни на сайті актуальними, але вони можуть змінюватися в залежності від курсу валюти, виробників та інших факторів, що впливають на ціноутворення. По-цьому ціни на сайті можуть бути нестабільними.
  • Є все, що на сайті, в наявності?

    Ми підтримуємо основний товар на складі, якщо щось випадає з асортименту, ми оперативно підвозимо. При можливу затримку відправлення товару більш ніж на один день, ми попереджаємо при узгодженні замовлення. Так само Ви можете запитати і ті позиції по електриці, що не викладені на сайті. Можливо, вони у нас є, але ще не викладені на сайті.
  • Чи можна замовити у неробочий час і у вихідні дні?

    Так, кошик працює цілодобово в автоматичному режимі. Ви можете оформити замовлення через корзину, і наші менеджери зв'яжуться з Вами в робочий час.
  • Відправляєте ви накладеним платежем без передоплати?

    Так, відправляємо. Але переконайтеся, що ви не маєте негативних відгуків на порталі за неоплачені замовлення післяплатою. При наявності випадків не забраних посилок ми відправляємо тільки за часткову передоплату у розмірі від 100 гривень і більше (в залежності від габариту посилки).
  • Что выгоднее: наложенный платеж или предоплата?

    Условия предоплаты: 100% предоплата на счет Приватбанка. В этом случае Вы платите только комиссию 0,5% от суммы. На транспортной службе Вы оплачиваете только за транспортные услуги.
    Условия наложенного платежа: кроме оплаты за транспортные услуги, вы дополнительно оплачиваете за оформление наложенного платежа и % от суммы заказа согласно тарифам транспортной компании. Для отправки наложенным платежом важно не иметь отрицательной репутации покупателя (случаи, когда посылку наложенным платежом не забирают).

    Виходячи з фактора часу і грошей, ви вирішуєте самі, що вам вигідніше.

  • З якими транспортними компаніями ви працюєте?

    Нова Пошта,
    Інтайм
    Укрпошта
    Делівері і Нічний Експрес (не кожен день, ми відвозимо, коли збирається кілька посилок)
  • Які у вас умови гарантії та обміну?

    За законодавством України покупець має право повернути товар продавцю протягом 14 днів від моменту покупки. Виріб повинен мати свій товарний вигляд, не бути у вжитку, не мати видимих дефектів, без порушення цілісності упаковки. У цьому випадку доставку оплачує покупець. Ми завжди йдемо назустріч, якщо Вам потрібно щось поміняти, або щось не підійшло.
    При гарантійному випадку транспортні витрати ми беремо на себе
  • Що робити, якщо телефони зайняті?

    Ви завжди можете відправити запит або замовлення на нашу електронну пошту: invel2004@gmail.com. Вам передзвонять відразу ж, як звільниться хтось із менеджерів.
  • Чи можна забрати товар самовивозом?

    Так, звичайно. Ви можете забрати товар з нашого складу в р. Житомирі. Якщо перед приїздом до нас, Ви оформите замовлення по телефону або через корзину, це забезпечить наявність товару та зменшить час очікування замовлення.
  • Якщо у Вас є питання з приводу характеристик і особливостей товару

    На сайті ми прагнемо викласти детальний опис на кожен товар. Але якщо ви не можете знайти що цікавить Вас відповідь у картці товару, передзвоніть нам, що б уточнити всі деталі. Ми допоможемо Вам розібратися і підібрати потрібну для Вас.
  • Щось не працює на сайті?

    Зв'яжіться з нами по телефону або відправте повідомлення/замовлення на нашу електронну пошту invel2004@gmail.com
  • Працюємо ми з ПДВ?

    Так, ми працюємо з ПДВ за безготівковим розрахунком. Для оформлення покупки з ПДВ Вам потрібно вказати в замовленні, щоб ми виписали рахунок-фактуру. На деякі товари з ПДВ знижка не поширюється, або вони можуть бути дорожче заявленої на сайті.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner